„W ostatnich dniach kurs giełdowy Agory zmalał do rekordowo niskiego poziomu” - pisze portal wirtualnemedia.pl. Podkreśla, że wynika to głównie negatywnego wpływu epidemii na działalność należących do Agory kin Helios.
CZYTAJ TAKŻE:
We wtorek cena akcji Agory zmalała do rekordowo niskiej wartości w historii spółki - 5,10 zł, o 1,9 proc. mniej niż w poniedziałek. Walory spółki poniżej pułapu 6 zł są od 9 października, wcześniej poniżej tego poziomu spadły tylko raz, 24 września, dzień przed publikacją wyników finansowych za drugi kwartał br. przesuniętą przez firmą o ponad miesiąc. (…) Przy kursie 5,10 kapitalizacja firmy wynosi 237,56 mln zł
— czytamy na stronie wirtualnemedia.pl.
Na słabą wycenę Agory złożyły się szczególnie dwa czynniki - słaba frekwencja w kinach Helios oraz również dotknięta przez epidemię Grupa AMS, zajmująca się reklamą zewnętrzną.
We wszystkich kinach od wznowienia działalności frekwencja jest wielokrotnie niższa niż przed epidemią. W lipcu sprzedano łącznie 532,7 tys. biletów, a w sierpniu 732 tys., wobec odpowiednio 4,86 i 5,27 mln rok wcześniej
— podają wirtualnemedia.pl.
Drugi najmocniej dotknięty przez epidemią pion Agory Grupa AMS zajmująca się reklamą zewnętrzną. Wydatki na tę kategorię reklamową mocno zmniejszono wiosną ze względu na izolację społeczną. W drugim kwartale br. przychody Grupy AMS skurczyły się o 73,8 proc. do 13,3 mln zł, a zysk EBITDA z 27,4 do 2,3 mln zł
— przytacza dane serwis.
tkwl/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/523114-akcje-agory-z-rekordowymi-spadkami