Debata prezydencka w Telewizji Polskiej miała bardzo dobrą oglądalność. 4,63 mln widzów oglądało środową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło na antenie w TVP1 - wynika z raportu portalu wirtualnemedia.pl.
CZYTAJ TEŻ:
Duże zainteresowanie debatą przedwyborczą
Średnio debatę przedwyborczą obejrzało w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia łącznie 4,6 mln widzów (udziały 29,7%). W piku spotkanie kandydatów, łącznie na wszystkich trzech antenach zobaczyło 5,3 mln osób (udziały 33,8%). Największą widownię spośród wszystkich stacji Telewizji Polskiej transmitujących wczorajsze wydarzenie zgromadziła Jedynka – średnio 2,8 mln widzów
—zaznacza Centrum Informacji TVP.
Na koniec debaty prowadzący Michał Adamczyk poinformował, że oglądało ją średnio 6 mln widzów (to dane z Modelu Oglądalności Rzeczywistej opartego na danych z dekoderów klientów Netii).
6 maja z udziałami na poziomie 10,5% TVP1 była najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych. Wczoraj TVP INFO zanotowało udziały 7,6% i było liderem kanałów informacyjnych. Największą oglądalność w TVP INFO zgromadziła konferencja prasowa Prezydenta RP Andrzeja Dudy, którą zainteresowało się 2,3 mln widzów, przy udziałach (16,3%).
W debacie prezydenckiej wzięli udział: Robert Biedroń (Lewica), Krzysztof Bosak (Konfederacja), Andrzej Duda (z poparciem PiS), Szymon Hołownia (kandydat niezależny), Marek Jakubiak (Federacja dla Rzeczypospolitej), Małgorzata Kidawa-Błońska (Koalicja Obywatelska), Władysław Kosiniak-Kamysz (PSL), Mirosław Piotrowski (Ruch Prawdziwa Europa), Paweł Tanajno (bezpartyjny), Stanisław Żółtek (Kongres Nowej Prawicy). Gospodarzem spotkania był dziennikarz głównego wydania „Wiadomości” Michał Adamczyk.
aes/Centrum Informacyjne TVP/wirtualnemedia.pl
W związku z problemami z dystrybucją drukowanej wersji tygodnika „Sieci” (zamykane punkty sprzedaży, ograniczona mobilność społeczna) zwracamy się do państwa z uprzejmą prośbą o wsparcie i zakup prenumeraty elektronicznej - teraz w wyjątkowo korzystnej cenie! Z góry dziękujemy!
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/499194-az-463-mln-widzow-debaty-prezydenckiej