Jak informują wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Marquard Media Polska ma zamiar zamknąć wszystkie swoje tytuły prasowe. Będzie to oznaczało koniec takich tytułów jak „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy”.
W ub.r. wydawnictwo Marquard Media Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. do 29,12 mln zł oraz 665 tys. zł zysku netto (wobec 10,58 mln zł straty rok wcześniej). Firma w swoim sprawozdaniu finansowym podawała, że w efekcie restrukturyzacji od drugiej połowy br. nie będzie już potrzebowała wsparcia finansowego od swojego właściciela
– informują wirtualnemedia.pl.
Decyzja o zamknięciu tytułów prasowych ma umożliwić wydawnictwu dalsze funkcjonowanie i generowanie zysków.
Firma rezygnuje też z rozwijania witryn internetowych wspomnianych magazynów. Wyjątkiem ma być strona CKM.
Wydawnictwo planuje rozwijać inne projekty internetowe.
mly/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/472770-to-koniec-playboya-ckm-i-cosmopolitan-po-polsku