Kilkadziesiąt osób straciło pracę w biurze reklamy TVN. Telewizja zapewnia, że nie ma planów zwolnień grupowych. Nie podaje jednak, ilu pracowników zwolniono (ma to być liczba poniżej 30 - wówczas nie można mówić o zwolnieniach grupowych) Sytuacja jest jednak poważna.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, pracę straciło kilkoro menedżerów, szefów sekcji i group account directorów. Co ciekawe, żaden z dyrektorów nie otrzymał wypowiedzenia.
Oznacza to, że od początku br. zatrudnienie zmalało o ok. 45 pracowników. W połowie 2018 roku zwolniono ok. 20 osób.
Być może ma to związek z osłabieniem na rynku, choć pamiętajmy że w zeszłym roku baza była wysoka i związana z wydarzeniami sportowymi. Z drugiej strony może to być dalszy etap restrukturyzacji i integracji w grupie po zeszłorocznej transakcji
— mówi analityk rynku mediów Dominik Niszcz.
Z kolei członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska Marcin Barcz zapewnia, że decyzja nie ma żadnego związku z wynikami finansowymi spółki.
W sieci już huczy od pogłosek.
gah/wirtualnemedia.pl
-
W najnowszym „Sieci”: w artykule „Wróg według »Wyborczej«” Konrad Kołodziejski omawia artykuły w „Czarnej księdze PiS” publikowane w „Gazecie Wyborczej”:
Kup nasze pismo w kiosku lub skorzystaj z bardzo wygodnej formy e - wydania dostępnej na: http://www.wsieci.pl/prenumerata.html.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/466344-zwolnienia-w-tvn-kilkadziesiat-osob-stracilo-prace
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.