Wirtualna Polska w pogoni za sensacją wzięła na celownik Andrzeja Dudę, który pojawił się ostatnio w koszulce marki „Red is bad”. Najwidoczniej górę wzięły lewackie fobie, skoro tekst zatytułowano: „Prezydent ma słabość do kontrowersyjnej marki” (sic!). Odzież promująca patriotyzm aż tak przeszkadza?!
Prezydent Andrzej Duda nie pierwszy raz pokazuje się w koszulce Red is bad. W polo tej firmy pojawił się w szpitalu przy ul. Szaserów, gdzie przebywa Jarosław Kaczyński. Właściciele polskiej marki odzieżowej nie kryją, jakie poglądy im przyświecają
— czytamy w tekście.
Wp.pl przedstawia właśnie owe poglądy jako coś wręcz niedopuszczalnego. Dlaczego? Autorka tekstu skupia się antyunijnej postawie twórców marki „Red is bad”.
Red is bad to nie tylko odzież. To także powiązany z ubraniami manifest światopoglądowy. Na stronie internetowej właściciele marki opublikowali swój manifest oraz stanowisko choćby w sprawie Unii Europejskiej
— napisano w artykule.
Dlaczego jednak pominięto wyraźne wątki patriotyczne manifestu twórców tej marki?
”Przypominamy zapomnianych bohaterów oraz niepodległościowe zrywy naszych przodków. Jesteśmy stąd. Nie chcemy wyrzec się tradycji. Nie boimy się brać spraw w swoje ręce. Wierzymy w prywatną inicjatywę i ciężką pracę. Najwyższa jakość i polska produkcja to dla nas sprawa kluczowa”
— podkreślono w manifeście „Red is bad”.
Twórcy marki stawiają nie tylko na polską produkcję o najwyższej jakości, ale również na czynną aktywność społeczną.
”Od samego początku aktywnie włączamy się w pomoc kombatantom,promocję wydarzeń historycznych i wolnościowych oraz akcje społeczne. Mieliśmy zaszczyt być współorganizatorami akcji,która doprowadziła do powstania pierwszego w stolicy Pomnika Rotmistrza Pileckiego. Angażujemy własne środki finansowe,pomagając w promocji filmów patriotycznych jak np. film „Pilecki”,który powstał bez dotacji państwowych,czy „Historia Roja” - pierwszy film o Żołnierzach Wyklętych. Wspieramy również zdolnych polskich sportowców”
— czytamy w manifeście.
„Red is bad” nie pozostał obojętny na artykuł Wp.pl.
A czy dla Was portal Wirtualna Polska jest kontrowersyjny?
— zapytano na stronie facebookowej marki.
Podobno jesteśmy kontrowersyjną marką. Teraz będziemy jeszcze bardziej, W związku z ostatnimi wydarzeniami, naszą kolekcję Nieśmiertelni Bohaterowie znajdziecie teraz w niższych cenach na wyprzedaży. UWAGA! KONTROWERSJA! Część dochodu ze sprzedaży tej kolekcji przeznaczona jest na pomoc finansową podopiecznym naszej Fundacji - Żołnierzom Wyklętym. Straszni faszyści w tym Red is Bad, prawda?
— dodano później.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Feministka zaczepiła parę prezydencką w KFC i wypytywała o konstytucję. Takiej odpowiedzi się nie spodziewała. WIDEO
ak/wp.pl/redisbad.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/398946-lewackie-fobie-wziely-gore-wirtualnej-polsce-przeszkadza-promocja-patriotyzmu-i-historii-red-is-bad-to-kontrowersyjna-marka