Niemal wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedaż w historii, jeśli chodzi o pierwszy kwartał roku, ale prawdziwym liderem spadków wobec analogicznego okresu w 2017 roku była „Gazeta Wyborcza”.
Widzimy przewidywany, niezaskakujący utrzymujący się trend spadkowy niezależnie od zawartości merytorycznej/struktury czytelnika
– mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Wiłkomirska, off-line non TV trading director w Mediacomie.
„Wyborcza” nadal zajmuje miejsce na podium, plasując się za „Faktem” (258 575 egz., spadek o 7,38 proc.) i „Super Expressem” (125 364 egz., spadek o 6,43 proc.), ale to słupki jej sprzedaży kurczą się najszybciej, czego efektem jest wielki spadek wynoszący aż 16,53 proc.
Oznacza to, że sprzedaż gazety Michnika wyniosła 98 753 egz.
„Gazeta Wyborcza” zanotowała tym samym największy spadek sprzedaży w porównaniu do danych z pierwszych trzech miesięcy 2009 roku.
gah/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/393521-gazeta-wyborcza-zdecydowanym-liderem-spadkow-jeszcze-nigdy-gazeta-michnika-nie-sprzedawala-sie-tak-slabo