Mieliśmy w takim razie do czynienia z celowym działaniem?
Firma ta, z sobie znanych powodów, bierze udział w swoistej wojnie informacyjnej na gruncie polskim. To uderzanie w różnego rodzaju treści związane z aksjologią, z wartościami historycznymi. Ten moment wybrano nieprzypadkowo po to, by rozpoznać nastroje konsumentów, ale nie tylko. Tu chodzi o coś więcej. To oznacza, że na polskim rynku konsumenckim dzieją się różne, dziwne rzeczy. Jeżeli mamy markę towarową związaną z napojem, czy innego rodzaju produktem, to za tym idzie coś jeszcze. Marka pragnie badać nastroje i niesie określone przekazy swoim odbiorcom. Oferuje nie tylko towar, ale też przekaz, który wpisuje się, w niestety, kampanię wojny informacyjnej. Ta w sposób bardzo zmasowany i ostry odbywa się w przestrzeni medialnej. Na różne sposoby dociera także do konsumentów. Tu chodzi zwłaszcza o młodych. Myślę, że to nie dotyczy tylko marki Tiger. Są też inne firmy, które w jakiś sposób będą próbowały podobnej strategii, jak producent tego napoju energetycznego. Niech nas nie zmylą przeprosiny, czy oświadczenia.
Rozmawiała Edyta Hołdyńska
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Mieliśmy w takim razie do czynienia z celowym działaniem?
Firma ta, z sobie znanych powodów, bierze udział w swoistej wojnie informacyjnej na gruncie polskim. To uderzanie w różnego rodzaju treści związane z aksjologią, z wartościami historycznymi. Ten moment wybrano nieprzypadkowo po to, by rozpoznać nastroje konsumentów, ale nie tylko. Tu chodzi o coś więcej. To oznacza, że na polskim rynku konsumenckim dzieją się różne, dziwne rzeczy. Jeżeli mamy markę towarową związaną z napojem, czy innego rodzaju produktem, to za tym idzie coś jeszcze. Marka pragnie badać nastroje i niesie określone przekazy swoim odbiorcom. Oferuje nie tylko towar, ale też przekaz, który wpisuje się, w niestety, kampanię wojny informacyjnej. Ta w sposób bardzo zmasowany i ostry odbywa się w przestrzeni medialnej. Na różne sposoby dociera także do konsumentów. Tu chodzi zwłaszcza o młodych. Myślę, że to nie dotyczy tylko marki Tiger. Są też inne firmy, które w jakiś sposób będą próbowały podobnej strategii, jak producent tego napoju energetycznego. Niech nas nie zmylą przeprosiny, czy oświadczenia.
Rozmawiała Edyta Hołdyńska
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/352650-nasz-wywiad-dr-hanna-karp-firma-produkujaca-tigera-bierze-udzial-w-swoistej-wojnie-informacyjnej-na-gruncie-polskim?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.