Słynny magazyn dla mężczyzn „Playboy” ogłosił, że znów będzie publikował zdjęcia nagich kobiet. Jednocześnie dyrektor kreatywny Cooper Hefner przyznał, że zeszłoroczna decyzja o usunięciu nagości ze stron „Playboya” była błędem.
Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość i to czym jesteśmy
— napisał Hefner w poniedziałek na Twitterze. Tym samym cofnięto decyzję z marca 2016 roku o rezygnacji z nagości.
Amerykański magazyn rozpoczął również kampanię promocyjną wydania na marzec-kwiecień publikując zdjęcie playmate (dziewczyny miesiąca) oznaczając je hashtagiem #NakedIsNormal.
Jak tłumaczy BBC na swojej stronie internetowej decyzja ta spotkała się z mieszanymi reakcjami odbiorców w mediach społecznościowych. Część z nich ocenia ją jako „krok w dobrą stronę”, inni zauważają, że ma to związek ze spadającą sprzedażą miesięcznika.
Poza roznegliżowanymi kobietami na łamy „Playboya” wracają też stare rubryki takie jak filozofia Playboya i dowcipy imprezowe. Zmiany dotkną też okładki, z której zniknie podtytuł - „Rozrywka dla Mężczyzn”.
Playboy zawsze będzie marką lifestyle’ową skoncentrowaną na zainteresowaniach mężczyzn, jednak wraz z ewolucją roli genderowych w społeczeństwie, również i my będziemy się zmieniać
— podkreślił Hefner.
ak/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/327496-playboy-jednak-wraca-do-nagich-zdjec-bez-neglizu-spada-sprzedaz-miesiecznika
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.