Wyborczy triumf Donalda Trumpa dla wielu był szokiem. Dla niektórych będzie to też szok finansowy.
Szczególnie mocno polityczna zmiana na szczytach władzy w Stanach Zjednoczonych odbije się na wydawcy amerykańskiego „Newsweeka”. Wraz z firmą Topix Media, „Newsweek” wydrukował i wysłał do punktów sprzedaży 125 tysięcy sztuk pamiątkowego wyborczego wydania.
Problem polega na tym, że na okładce specjalnego wydania widnieje Hillary Clinton w roli… prezydent USA. Uśmiechnięta pani sekretarz Clinton dumnie prezentuje się pod hasłem „Madam President”.
Topix Media zwrócił się do dystrybutorów, by zwrócili egzemplarze „pomylonego” wydania.
Choć przygotowano też wersję z Donaldem Trumpem, to nikt nie wierzył, że to właśnie miliarder zostanie 45. prezydentem USA i wydanie z jego podobizną na okładce nie trafiło do punktów sprzedaży.
Co ciekawe, egzemplarzy z Clinton sprzedało się jedynie 17. Najwyraźniej Amerykanie nie potraktowali tej wpadki jako okazji do zdobycia pamiątki na całe życie.
Mly/telegraph.co.uk
Do kupienia „wSklepiku.pl”: „Amerykańskie wstrząsy” - Eliza Sarnacka-Mahoney.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/314931-ale-wpadka-amerykanski-newsweek-mial-juz-gotowa-okladke-z-clinton-wyborcy-zdecydowali-inaczej
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.