Program rozrywkowy TVP1 „Rolnik szuka żony” przewagą 1,4 mln widzów dystansuje programy konkurencji. Wśród dziesięciu najchętniej oglądanych programów rozrywkowych jesiennej ramówki znalazły się cztery tytuły Telewizji Polskiej: „Rolnik szuka żony”, „Familiada”, „The Voice of Poland” oraz „Jaka to melodia?”.
„Rolnik szuka żony”, hit jesiennej ramówki TVP1 zdobywa kolejnych widzów - w niedzielę, 18 września program obejrzało 4,4 mln widzów przy udziałach na poziomie 28,9 proc. w grupie 4+. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszej edycji wynosi 4,02 mln i jest wyższa o 122 tys. widzów od średniej widowni trzech pierwszych odcinków poprzedniego sezonu programu.
W zestawieniu najpopularniejszych programów rozrywkowych jesiennej ramówki znalazły się także programy rozrywkowe TVP2: „The Voice of Poland” (17.09; 2,2 mln widz., 15,9 proc.) oraz „Familiada” (18.09; 2,3 mln widz., udz. 21, 5 proc.) oraz jedynkowa „Jaka to melodia?” (18.09 2 mln widzów, udz.15,1 proc.).
TVP/Sil
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/308951-rolnik-szuka-zony-najlepszym-programem-rozrywkowym-w-polsce
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.