Jak podaje „Gazeta Finansowa” już kilka tygodni temu na łamach jednego z tygodników opinii miał ukazać się materiał szkalujący głównych architektów zmiany w TVP m.in.: Bortkiewicza i Sufina. Autor zgłosił temat przełożonym pod hasłem „dymisje w TVP”. Ten doświadczony i nagradzany dziennikarz, ma jednocześnie Agencję Public Relations i jest zaprzyjaźniony z producentami telewizyjnymi. Tekst się nie ukazał (mimo że był planowany), dziennikarz natomiast odszedł z redakcji. Rzekomo kompromitujący materiał krąży jednak dalej.
I jeszcze komentarz GF:
Zleceniodawcy całej operacji wiedzą, że nie warto „inwestować” w takie gazety jak Newsweek czy Gazeta Wyborcza. Uderzenie ze strony tzw. Salonu tylko wzmocniłoby pozycję Kurskiego w oczach prezesa PiS. Dlatego ataki muszą iść ze strony mediów związanych z obecnie rządzącą opcją polityczną. To oczywiście stwarza pewną trudność. Dotychczas dziennikarze tych periodyków nie byli specjalnie atrakcyjni dla PR-owców czy lobbystów.
Gra rzeczywiście toczy się o wielką stawkę. Telewizja Polska na produkcje zewnętrzne wydaje rocznie około 800 mln złotych. Na dodatek za prezesury Jacka Kurskiego przywrócono w niej elementarny pluralizm. Wielu to się nie podoba.
gim, źródło: Gazeta Finansowa
Polecamy „wSklepiku.pl” pakiet: „Resortowe dzieci. (2 tomy, media i służby)”.
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Jak podaje „Gazeta Finansowa” już kilka tygodni temu na łamach jednego z tygodników opinii miał ukazać się materiał szkalujący głównych architektów zmiany w TVP m.in.: Bortkiewicza i Sufina. Autor zgłosił temat przełożonym pod hasłem „dymisje w TVP”. Ten doświadczony i nagradzany dziennikarz, ma jednocześnie Agencję Public Relations i jest zaprzyjaźniony z producentami telewizyjnymi. Tekst się nie ukazał (mimo że był planowany), dziennikarz natomiast odszedł z redakcji. Rzekomo kompromitujący materiał krąży jednak dalej.
I jeszcze komentarz GF:
Zleceniodawcy całej operacji wiedzą, że nie warto „inwestować” w takie gazety jak Newsweek czy Gazeta Wyborcza. Uderzenie ze strony tzw. Salonu tylko wzmocniłoby pozycję Kurskiego w oczach prezesa PiS. Dlatego ataki muszą iść ze strony mediów związanych z obecnie rządzącą opcją polityczną. To oczywiście stwarza pewną trudność. Dotychczas dziennikarze tych periodyków nie byli specjalnie atrakcyjni dla PR-owców czy lobbystów.
Gra rzeczywiście toczy się o wielką stawkę. Telewizja Polska na produkcje zewnętrzne wydaje rocznie około 800 mln złotych. Na dodatek za prezesury Jacka Kurskiego przywrócono w niej elementarny pluralizm. Wielu to się nie podoba.
gim, źródło: Gazeta Finansowa
Polecamy „wSklepiku.pl” pakiet: „Resortowe dzieci. (2 tomy, media i służby)”.
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/296138-gazeta-finansowa-jest-zlecenie-na-jacka-kurskiego-oferuja-nawet-milion-zlotych-za-zniszczenie-go?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.