TVP ma nową rzeczniczkę. Aleksandrę Gieros zastąpiła Magdalena Łobodzińska

fot. Fratria/TVP
fot. Fratria/TVP

Od 6 czerwca br. Magdalena Łobodzińska pełni funkcję rzecznika prasowego a zarazem kierownika działu Centrum Informacji Telewizji Polskiej S.A.

— poinformowało Biuro Prasowe TVP.

Jak czytamy w komunikacie:

Magdalena Łobodzińska (ur. 13 marca 1971 r.) jest dziennikarką i redaktorką, absolwentką Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. Karierę w mediach zaczynała w 1996 r. w magazynie „Machina”, zaś pracę dziennikarską w dzienniku „Życie”, gdzie pełniła funkcję asystenta szefa działu krajowego, a następnie odpowiadała w dziale gospodarczym za teksty poświęcone mediom i reklamie.

Jako sekretarz redakcji i autorka tekstów pracowała w legendarnym magazynie „MAX” – od początku do końca jego krótkiego życia na polskim rynku, jako redaktor naczelna była też współodpowiedzialna za launch polskiej edycji ukazującego się do dziś magazynu „Shape”.

W latach 2004-2012 sprawowała funkcję sekretarza redakcji magazynu „Playboy” prowadzonego wówczas przez Marcina Mellera, pisała także teksty poświęcone sztuce, wzornictwu oraz kinu. W 2010 r. zadebiutowała jako redaktor literatury. Jej debiut – „Warszawa fantastyczna” Pawła Dunin-Wąsowicza (wyd. Raster) – został uhonorowany w 2011 r. Nagrodą Literacką m.st. Warszawy. Współpracuje z wydawnictwami „Sic!”, „The Facto”, „Pascal”, a od niedawna także z „Teologią Polityczną”.

Na stanowisku rzecznika prasowego-kierownika Centrum Informacji TVP Magdalena Łobodzińska zastąpiła Aleksandrę Gieros-Brzezińską, która od końca maja br. nie jest już pracownikiem Spółki.


W zestawie taniej! Polecamy „wSklepiku.pl” pakiet 2 książek: „Media. Stan dziś i droga naprawy”. W kolekcji: „Pilnowanie strażników. Etyka dziennikarska w praktyce” oraz „Resortowe dzieci. Media (tom 1)”.

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.