„Gazeta Wyborcza” znalazła się w grupie dzienników ogólnopolskich, które tracą czytelników. Najlepiej na rynku radzi sobie „Fakt”, choć wzrost sprzedaży w kwietniu wśród tabloidów zanotował „Super Express” — wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Pras.
„Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) utrzymuje swoją sprzedaż na poziomie 328 916 egz., co oznacza spadek o 2,28 proc. w stosunku do sprzedaży z ubiegłego roku. Na drugim miejscu zestawienia jest „Gazeta Wyborcza” (Agora SA), której średnia sprzedaż zmalała o 5,96 proc. do 166, 341 egzemplarzy. Po piętach redakcji z Czerskiej depcze „Super Express”, który jako jedyny w czołówce zaliczył wzrost o 1,27 proc. (152 119 egzemplarzy).
Na czwartym miejscu znalazła się Rzeczpospolita ze średnią sprzedażą 56,182 egzemplarzy (spadek o 0,13 proc.). Dalsze miejsca należą kolejno do Dziennika Gazety Prawnej, Przeglądu Sportowego, Gazety Polskiej Codziennie, Pulsu Biznesu i Parkietu Gazeta Giełdy.
lap/press.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/255172-gazeta-wyborcza-traci-czytelnikow-przegoni-ja-se
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.