Portal wPolityce.pl od wielu miesięcy utrzymuje się w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W maju najbardziej opiniotwórczy, konserwatywny serwis w polskim internecie zyskał wielomilionowe audytorium. W ciągu miesiąca (dane za Google Analytics, 25.04-25.05.2015) informacje z wPolityce.pl docierały do ponad 4 milionów użytkowników. Portal zanotował rekordowy wynik 43,5 miliona odsłon, przy niemal 13,5 miliona odwiedzin. Wydawca zapowiada kolejne zmiany w portalu.

Portal wPolityce.pl jest według danych Instytutu Monitorowania Mediów jednym z najbardziej opiniotwórczych portali w polskim internecie. Serwis wPolityce.pl wyprzedził w marcu pod względem cytowalności portal tvn24.pl oraz dotychczasowego lidera – portal onet.pl i zajął pierwsze miejsce. Według danych za kwiecień, wPolityce.pl nadal jest w pierwszej dziesiątce najchętniej cytowanych portali.

Portal wPolityce.pl, podobnie jak tygodnik „wSieci” i inne tytuły Fratrii jest przygotowywany przez zespół doskonałych dziennikarzy, czego efektem jest zaufanie, jakim obdarzają nas czytelnicy. Nasze informacje cytowane są też często przez inne media. Najbardziej cieszy nas wynik oglądalności portalu – ponad cztery miliony użytkowników plasuje wPolityce.pl wśród największych mediów polskiego internetu

– mówi Marzena Nykiel, redaktor naczelna portalu wPolityce.pl.

Wydawca wPolityce.pl – Grupa Medialna Fratria, zapowiada wprowadzenie do portalu także treści z serwisu kulturalnego, przygotowywanego przez redakcję wNas.pl, a w nowym studiu multimedialnym Fratrii przygotowywane będą codzienne komentarze wideo, które znajdą się w stałym miejscu na wPolityce.pl i uzupełniać mają informacje i komentarze na portalu.

To naturalna strategia, polegająca na konsolidacji wokół wPolityce.pl portali uzupełniających ofertę Grupy Wydawniczej Fratria

– mówi o wprowadzeniu treści z wNas.pl do wPolityce.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii odpowiedzialny za pion redakcyjny.

Portal wPolityce.pl jest głównym, chętnie odwiedzanym i cytowanym portalem wśród mediów konserwatywnych. To daje nam siły do pracy nad jeszcze lepszym wykorzystaniem potencjału całej grupy – tak, by odbiorcom dać jak najwięcej ciekawych informacji i dobrej publicystyki, a naszym partnerom biznesowym móc zaproponować kompleksową ofertę marketingową i reklamową. Wielu dostrzega siłę grupy Fratria i już z nami współpracuje.

W nowym newsroomie Fratrii powstaje studio multimedialne, w którym produkowane będą materiały wideo dla wszystkich tytułów grupy wydawniczej. Publikowane będą na stronach internetowych poszczególnych tytułów i w stałym miejscu na portalu wPolityce.pl.

Grupa Wydawnicza Fratria jest wydawcą tygodnika „wSieci” i „ABC Tygodnika Aktualnego, Bezkompromisowego, Ciekawego”, miesięczników „wSieci Historii”, „Fronda” i „Gazeta Bankowa”, a także portali wPolityce.pl, wGospodarce.pl i wNas.pl.