Aktualny, bezkompromisowy i ciekawy tygodnik „ABC” od środy w kioskach

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź

W środę, 22 kwietnia debiutuje na polskim rynku prasowym nowe pismo – „ABC Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy”. W mediach rozpoczęła się już kampania reklamująca nowy tytuł. Wydawca – Grupa Medialna Fratria zapowiada…..

ABC Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy” to pismo, które dostarczać ma w każdą środę solidną porcję informacji.

Będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników, nie zapominając o rozrywce, poradach i problemach, z którymi borykają się przeciętni Polacy. Trzy przymiotniki z tytułu nie są jedynie hasłem, są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość

-– mówi Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika.

ABC” to tygodnik oferujący kilka z poszukiwanych przez czytelników korzyści w jednym piśmie, w atrakcyjnej cenie 3,50 zł. Tygodnik to trzy odrębne grzbiety – „ABC” - grzbiet główny skupiający zestaw najciekawszych, unikalnych, własnych informacji, opinii i opracowań wraz z sekcją sportową, „Magazyn ABC” – oferujący przegląd najgorętszych tematów emocjonujących czytelników w Polsce oraz „ABC LOOK!” – lifestylowy dodatek z informacjami z życia uwielbianych przez Polaków gwiazd showbiznesu, wraz z obszernym, pełnym programem TV na najbliższy tydzień.

Bieżące informacje przygotowywane przez zespół tygodnika wraz z aktualnym serwisem informacyjnym znajdą się na naszej stronie internetowej www.abctygodnik.pl.

Strona zostanie w pełni uruchomiona w dniu premiery pisma, tj. 22 kwietnia

-– zapowiada Wośko.

Aktywny jest natomiast profil pisma na Facebooku, który szturmem zdobywa fanów - www.facebook.com/ABCtygodnik.

Na YouTubie znaleźć zaś można spot promujący tygodnik:

Kampania telewizyjna rozpoczęła się w niedzielę 19 kwietnia i potrwa do pierwszego dnia sprzedaży pisma – w środę. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN).

Przekaz reklamowy, jaki towarzyszy wejściu na rynek tygodnika „ABC” podkreśla jego mocny i wyrazisty  charakter, bezkompromisowość i różnorodność. Uzupełnieniem komunikacji w tv są spoty w radiu, ekspozycja przekazu na nośnikach outdoorowych typu CTL oraz emisja bannerów na dużych portalach internetowych. Przygotowywana jest też akcja informacyjna w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada Agencja Reklamowa Apella S.A.

Nowe pismo pozwoli naszym partnerom reklamowym dotrzeć do wielu nowych klientów

-– mówi prezes Grupy Wydawniczej Fratria, Tomasz Przybek.

Zespół redakcyjny tygodnika, a także biuro reklamy i marketingu, wszyscy mamy za sobą tygodnie niezwykle trudnej i aktywnej pracy. Wierzę, że czytelnicy docenią nasze wysiłki w środę, 22 kwietnia. Od środy, co tydzień zapraszamy na spotkania z tygodnikiem „ABC”.

Jak zapowiada wydawca start nowego pisma spotkał się z niezwykle żywą reakcją rynku reklamowego. Miejsca na reklamy w pierwszym wydaniu sprzedane zostały już kilka tygodni temu.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych