Sztab wyborczy Andrzeja Dudy złożył w Państwowej Komisji Wyborczej ponad 1,5 mln podpisów poparcia. Ten imponujący wynik w porównaniu z 250 tys. podpisów zebranych przez obecnego prezydenta to solidna podstawa dla wygranej w wyborach, lecz także dowód na pozorność wciąż cieszącego się popularnością w wielu środowiskach imposybilizmu
— pisze Marta Kaczyńska w swoim felietonie w tygodniku „wSieci”
Zdaniem Marty Kaczyńskiej wiele osób nie wierzy, że PiS jest w stanie przebić mityczny szklany sufit.
Dynamicznie prowadzona kampania Andrzeja Dudy, oparta na bezpośrednim kontakcie z ludźmi, jasnym przekazie i w dużej mierze na promocji w mediach społecznościowych, okazuje się skuteczna. Dzieje się tak dzięki sprawnej pracy sztabu, kluczowe jest jednak z pewnością zaangażowanie działaczy PiS w terenie oraz woluntariuszy — tysięcy osób, które poświęcają swój czas i wierzą w sukces kandydata. Można zakładać, że osoby, które ujawniły swoje preferencje polityczne na listach poparcia dla Andrzeja Dudy, to ludzie o ugruntowanych przekonaniach, z podniesioną głową przyznający się do swoich politycznych faworytów. Dołączają do nich ci wszyscy, którzy być może nie podpisali list poparcia, ale manifestują swoje poglądy choćby w Internecie
— pisze Kaczyńska
Ludzie odchodzą od tradycyjnych środków masowego przekazu. Miejsce prasy, radia i telewizji zajmuje Internet.
Coraz więcej osób czerpie informacje z Internetu, który zapewnia możliwość pozostawania ,,na bieżąco” skuteczniej niż gazety i telewizja. Znaczna część opinii publicznej bazuje przy tym na tzw. postach, którymi dzielą się sieciowi znajomi
— stwierdza Kaczyńska.
Trzeba więc stwierdzić, że przekonanie o braku możliwości dokonania zmiany władzy w Polsce wobec dominującego mainstreamu nie przystaje do dzisiejszej rzeczywistości, w której — stawiając na bezpośredni kontakt z wyborcą i szeroko pojętą obecność w Internecie — zdobywa się coraz większe poparcie. Dotychczasowe osiągnięcia kampanii Andrzeja Dudy świadczą o tym najlepiej
— zauważa Marta Kaczyńska.
Całość do przeczytania w najnowszym numerze tygodnika „wSieci”, w sprzedaży od 30 marca br. Teraz także w formie e-wydania dostępnego na tablety i smartfony w AppStore i Google Play. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację wSieci, działającą na platformach iOS i Android, bo otrzymać dostęp to świątecznego wydania „wSieci” i kwietniowego wydania miesięcznika „wSieci Historii”.
Do całego nakładu dołączona jest wyjątkowa książka: „Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie.”
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/239438-marta-kaczynska-we-wsieci-kampania-dudy-okazuje-sie-skuteczna