Portal wirtulanemedia.pl podał dane sprzedażowe tygodników w styczniu 2015 roku. Tygodnik “wSieci” uplasował się na czwartym miejscu z wynikiem 70 586 egz. To o blisko 20 tys. egzemplarzy więcej niż inny konserwatywny tygodnik “Do Rzeczy” (50 687 egz.) i prawie dwa razy więcej niż Gazeta Polska, której średnia sprzedaż ogółem w pierwszym miesiącu 2015 roku wyniosła 36 245 egz.
Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) w styczniu 2015 roku wyniosła 142 599 egz. Drugie miejsce zajęła „Polityka” (124 322 egz.), trzecie miejsce należy do “Newsweek Polska”, którego sprzedaż wyniosła 104 636 egz.
Wyniki podano na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
POLECAMY NAJWIĘKSZY KONSERWATYWNY TYGODNIK TAKŻE W FORMIE E-WYDANIA
źródło: wirtualnemedia.pl/WUj
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/237929-wsieci-najwiekszym-tygodnikiem-konserwatywnym-do-rzeczy-i-wprost-ostro-w-dol