„wSieci” najbardziej interaktywnym polskim profilem prasowym na Facebooku. Dziękujemy Czytelnikom za zaangażowanie!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. profil Tygodnika wSieci na facebooku'u
fot. profil Tygodnika wSieci na facebooku'u

Facebookowy profil tygodnika „wSieci” (Fratria) osiągnął bardzo dobre wyniki w comiesięcznym zestawieniu Fanpage Trends. Wśród najbardziej interaktywnych profili prasowych strona „wSieci” zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając m.in. poprzedniego lidera „Fakt.pl”, „Gazetę Wyborczą” i „Newsweek Polska”, osiągając doskonały wynik interactivity index – 1 532 978! Biorąc pod uwagę wielkość fanpage’a (relative interactivity) „wSieci” rozłożyło konkurencję na łopatki, zajmując najwyższe miejsce na podium i osiągając wynik prawie dwukrotnie wyższy od profilu „Dobrej Mamy” (drugie miejsce).

Profilowi społecznościowemu „wSieci” (www.facebook.com/gazetawsieci) udało się osiągnąć pozycję lidera także w kategorii „Obsługa klienta”, w której fanpage zanotował wynik 92,18% (procent reakcji), wyprzedzając Glamour.pl i „Świat wiedzy”. Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce poprawił swoje notowania o dwie pozycje. Wynik ten pokazuje, że administratorzy nie zostawiają użytkowników samych sobie, starają się pomagać i chętnie wchodzą z nimi w dyskusje. Za prowadzenie profili społecznościowych „wSieci” odpowiedzialna jest agencja Apella.

Tygodnik „wSieci” od początku swego istnienia stawiał na dialog z czytelnikami

— mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii, wydającej „wSieci”, a także miesięczniki: „wSieci Historii”, „Frondę” i „Gazetę Bankową” oraz portal wPolityce.pl.

Swoisty dialog podejmujemy też na łamach innych naszych tytułów, co sprawia, że czytelnicy stają się uczestnikami, współtwórcami naszych mediów, a nie jedynie ich odbiorcami. Jak widać – przekłada się to na zaufanie i opiniotwórczość, także na portalach społecznościowych.

Profil „wSieci” znalazł się również w czołówce najbardziej interaktywnych fanpage’y medialnych. Tygodnik wyprzedził w tym zestawieniu m.in. Niezależną.pl, Gazetę.pl i Onet Wiadomości. Prowadzącym profil „wSieci” udało się zachęcić do interakcji aż 38 617 osób, co stanowiło 38 proc. wszystkich sympatyków profilu. Wynik procentowy był słabszy jedynie od wyniku wspomnianej wcześniej „Dobrej Mamy”, która angażowała 65 proc. swoich fanów.

W rankingu interaktywności profili medialnych znalazła się również strona portalu wPolityce.pl, która zajęła w tej kategorii 9 miejsce – awansując w porównaniu do zestawienia styczniowego aż o 4 miejsca. Od lutego również ten profil prowadzony jest przez agencję Apella (www.apella.com.pl).

Biorąc pod uwagę wszystkie profile facebookowe w Polsce, fanpage tygodnika „wSieci” został sklasyfikowany na 11 miejscu (najbardziej interaktywne strony). Oznacza to, że tylko 10 profili w naszym kraju wygenerowało większy tzw. współczynnik interactivity index, na który składają się wszystkie „lajki”, komentarze i udostępnienia treści.

Cieszy nas, tak wielkie zaangażowanie użytkowników Facebooka na prowadzonym przez nas profilu. Polityka, która dominuje w przekazie fanpage’a jest tematem trudnym, jednakże wzbudzającym bardzo dużo emocji, a co za tym idzie i komentarzy

— mówi Dawid Jażdżewski z agencji Apella (www.apella.com.pl), odpowiedzialny za komunikację tygodnika w mediach społecznościowych.

Wiemy, że ilu Polaków tyle opinii i tak właśnie jest na profilu „wSieci”. Ważnym elementem jest to, że nie usuwamy nieprzychylnych komentarzy (moderujemy jedynie te wulgarne), dzięki czemu każdy może się wypowiedzieć. Staramy się dobierać zróżnicowane treści o różnych porach, tak by przekaz był interesujący dla użytkowników, niezależnie od tego kiedy korzystają z Internetu.

Tygodnik „wSieci” ma swoje profile także na Google+ i Twitterze (twitter.com/Tygodnik_Sieci). Ten ostatni również notuje bardzo dobre wyniki i dołączył w lutym do czołówki tytułów prasowych, we wszystkich rankingach zestawienia Twitter Trends. Zapraszamy serdecznie do „ćwierkania” razem z największym konserwatywnym tygodnikiem opinii w Polsce, zaś użytkownikom naszych profili dziękujemy za zaangażowanie!

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych