Marka polskiego piwa oburzona na artykuł w brytyjskim tabloidzie

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. screenshow pomponik.pl/mirror.co.uk
Fot. screenshow pomponik.pl/mirror.co.uk

Kilka dni temu w „The Daily Mirror” pojawiła się informacja o problemie narkotykowo-alkoholowym karzełkowatego aktora Paula Granta, znanego m.in. z roli Ewoka w „Gwiezdnych wojnach”.

Kokaina i mocne polskie piwo to broń, którą wybrał Paul

— brzmiał nagłówek w tabloidzie.

Grupa Żywiec, do której należy ta marka piwa, uważa, że artykuł był bardzo krzywdzący i pokazał firmę w złym świetle.

W naszej ocenie takie wykorzystanie zdjęcia z logo marki Żywiec narusza jej wizerunek w sposób nieuzasadniony i szkodliwy. Szczególnie, że bardzo dbamy nie tylko o jakość naszego flagowego piwa, ale też wkładamy wiele wysiłku, żeby budować jego pozytywny wizerunek wśród konsumentów oraz propagować jego odpowiedzialne spożycie - dodaje Borucka. - W tym kontekście zdjęcia wykorzystane przez redakcję w sposób krzywdzący eksponują markę Żywiec i wywołują negatywne skojarzenia. Zwróciliśmy się z naszym stanowiskiem do redakcji „The Daily Mirror”

— powiedziała serwisowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.

Fot. screenshow pomponik.pl/mirror.co.uk
Fot. screenshow pomponik.pl/mirror.co.uk

MG/wirtualnemedia.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych