„Wprost” nie do wiary: w taśmo-tygodniku reklamuje się… restauracja Amber Room

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. wPolityce.pl/"Wprost"
fot. wPolityce.pl/"Wprost"

Na czołówce „taśmy Giertycha”, a kilkanaście stron dalej… reklama restauracji Amber Room – „Wprost” potrafi zaskoczyć.

Przypomnijmy, że z lokalu Amber Room w warszawskim Pałacu Sobańskich, pochodzą nagrania z podsłuchu Radosława Sikorskiego z Jackiem Rostowskim, opublikowane rzecz jasna przez „Wprost”. Najwyraźniej szefowie restauracji uznali, że afera taśmowa to dla ich przybytku gastronomicznego doskonała promocja, a tygodnik… czyżby zdobywał dzięki podsłuchom reklamodawców?

Tylko patrzeć, jak w taśmo-periodyku ukażą się płatne ogłoszenia restauracji „Sowa i Przyjaciele”, konsorcjum Jana Kulczyka i firmy adwokackiej Romana Giertycha. A Donald Tusk będzie mógł powiedzieć:

A nie mówiłem, że nic się nie stało? To tylko promocja.

Nie można przy tym oprzeć się wrażeniu, że choć pieniądze nie śmierdzą, reklama bywa cuchnąca. Nawet jeśli przedstawia smakowite kąski.

JUB

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych