Kampania MSW ze "Smutnym autobusem". Promuje samobójstwo? ZOBACZ WIDEO

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

To nie kolejna część animowanego hitu „Auta”, to społeczny spot Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, którego celem jest wyeliminowanie z polskich dróg niesprawnych autobusów przewożących dzieci na wakacje.

NIE MA LITOŚCI dla niesprawnego autobusu, który wozi twoje dziecko

— grzmi końcowe hasło reklamy.

Głos lektora radzi rodzicom, by sprawdzili, czy ich dziecko nie jeździ smutnym autobusem. By to zrobić, wystarczy wejść na stronę www.bezpiecznyautobus.gov.pl  i wpisać numer rejestracyjny pojazdu, do którego ma się zastrzeżenia. To bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów.

Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie forma reklamówki. Spot pokazuje czarny humor godny samego Monty Pythona.

Smutny Autobus”, który pokazany jest jako brudny i zniszczony, zostaje odtrącony przez inne pojazdy i staje się obiektem drwin. Powoduje to u niego depresję i myśli samobójcze.

Gdy jedzie do złomowania, nagle ożywa dzięki motylkowi, który zatrzymuje taśmę. Niestety filmik nie kończy się happy endem.

Zobacz spot MSW

MG

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych