"Ojciec Mateusz" stracił widzów, ale i tak wygrywa z konkurencją

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Facebook/Ojciec Mateusz serial TVP
Fot. Facebook/Ojciec Mateusz serial TVP

Serial ogląda średnio 4,35 mln osób, czyli 320 tysięcy mniej niż rok temu. Produkcja TVP1 mimo słabszego wyniku, dalej pozostaje liderem oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla serwisu wirtualnemedia.pl.

Gorsza oglądalność serialu, nie zmienia jednak pozycji „Jedynki” w rankingu telewizyjnym. „Ojciec Mateusz” jest dużo lepszy od „W-11” na TVN-ie (2,25 mln osób), polsatowskich „Zdrad” i początku „Przyjaciółek” (1,6 mln) oraz od „Na sygnale” na TVP2 (1,32 mln).

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 11. serii. Śledziło go 5,04 mln telewidzów. Wpływy z reklam przed i po „Ojcu Mateuszu” wyniosły natomiast 11,8 mln złotych.

MG/wirtualnemedia.pl

———————————————————————————————————

Koniecznie zajrzyj do naszego internetowego sklepu wSklepiku.pl!

Znajdziesz tam bogatą ofertę książek , audiobooków, poradników oraz unikatowe gadżety z logotypem wPolityce.pl.Zapraszamy!

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych