Serial ogląda średnio 4,35 mln osób, czyli 320 tysięcy mniej niż rok temu. Produkcja TVP1 mimo słabszego wyniku, dalej pozostaje liderem oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla serwisu wirtualnemedia.pl.
Gorsza oglądalność serialu, nie zmienia jednak pozycji „Jedynki” w rankingu telewizyjnym. „Ojciec Mateusz” jest dużo lepszy od „W-11” na TVN-ie (2,25 mln osób), polsatowskich „Zdrad” i początku „Przyjaciółek” (1,6 mln) oraz od „Na sygnale” na TVP2 (1,32 mln).
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 11. serii. Śledziło go 5,04 mln telewidzów. Wpływy z reklam przed i po „Ojcu Mateuszu” wyniosły natomiast 11,8 mln złotych.
MG/wirtualnemedia.pl
———————————————————————————————————
Koniecznie zajrzyj do naszego internetowego sklepu wSklepiku.pl!
Znajdziesz tam bogatą ofertę książek , audiobooków, poradników oraz unikatowe gadżety z logotypem wPolityce.pl.Zapraszamy!
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/200148-ojciec-mateusz-stracil-widzow-ale-i-tak-wygrywa-z-konkurencja
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.