Rada Promocji Polski zaakceptowała spot i logo promujące naszą Ojczyznę. Kraj nad Wisłą promuje teraz reklama, której hasło brzmi: „”Polska. Spring into new”.
Twórcą sloganu i kampanii reklamowej rządu jest Wally Olins. W spocie reklamowym promującym Polskę możemy zobaczyć i wysłuchać Chrisa Niedenthala, legendarnego fotografa, autora zdjęć w czasie stanu wojennego.
Byłem zdumiony, gdy padła ta propozycja, bo do głowy mi nie przyszło, że ja bym się nadawał
— wyznał Niedenthal w TVN24.
Niedenthal to artysta polskiego pochodzenia, urodzony w Wielkiej Brytanii. W latach 70. przeprowadził się do Polski. Jego zdjęcia z czasów stanu wojennego znane są na całym świecie.
Logo występujące nad hasłem „Polska. Spring into new”, które zostało zamówiny przez polski MSZ, nie jest zrozumiałe dla wszystkich. Przedstawia najprawdopodobniej… sprężynę.
„Spring into” to znaczy „źródło”, „wskocz”, „sprężyna”, czyli chcemy zaprosić ludzi z Zachodu do tego, żeby zapoznali się z Polską, skorzystali z naszej energii
— wyjaśnia Marcin Wojciechowski, rzecznik MSZ.
To logo spełnia swoje zadanie. Jest nowoczesne, dynamiczne, biało-czerwone, czyli banalnie może troszeczkę polskie
— argumentuje Andrzej Pągowski, znany artysta grafik.
A Wam jak się podoba spot i logo?
MG/tvn24.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/199422-sprezyna-reklamuje-polske-zobacz-spot-z-legendarnym-fotografem-chrisem-niedenthalem