Pewna włoska firma spożywcza wpadła na świetny pomysł promocji swoich produktów. Połączyła przyjemne z pożytecznym. Wynajęci przez nich śpiewacy operowi wykonali interpretację klasycznego utworu „Funiculi, Funicula”.
Artyści, którzy na pierwszy rzut oka wyglądali jak zwykli kupujący, nagle zaczęli śpiewać operowy standard. Następnie dołączyli do nich pracownicy sklepu. Klienci John Lewis Foodhall z Waitrose, którzy przechodzili między sklepowymi półkami zdawali się być tą niespodzianką zaskoczeni. Później na ich twarzach pojawił się jednak uśmiech.
Wydaje się, że kampania firmy Sacla była strzałem w „10-tkę”. Anglicy to wielcy fani pizzy i makaronów.
Maciej Gąsiorowski
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/190853-opera-w-supermarkecie-spiewaja-miedzy-polkami-wideo
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.