Eksperci chwalą połączenie portalu wPolityce.pl i wSumie.pl. "Właściciele serwisu zrobili duży (i dobry) krok naprzód"

Fuzja popularnych portali: wPolityce.pl i wSumie.pl okazała się strzałem w dziesiątkę. Eksperci chwalą nową, poszerzoną formułę wPolityce.pl.

Przedstawiciele branży interaktywnej zwracają uwagę w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl na poszerzenie zakresu tematycznego portalu, większą przejrzystość, a także ciekawy layout, który zachęca do częstego odwiedzania strony.

Ciepłych słów pod adresem wPolityce.pl/wSumie.pl nie szczędzi Maciej Jastrzębski, dyrektor SEM w ProofClick / Codemedia:

Portal wPolityce.pl już na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie odświeżonego i bardziej poukładanego niż poprzednia jego wersja. Po dłuższym surfowaniu wrażenie to jest jeszcze bardziej uzasadnione i skłania do stwierdzenia, że właściciele serwisu zrobili duży (i dobry) krok naprzód.

Szata graficzna prezentuje się milej dla oka, a nawigacja po stronie stała się prostsza i bardziej logiczna dzięki zastosowaniu podziału strony na kolumny. W starej wersji miałem wrażenie, że stroną rządził przypadek, co powodowało lekki chaos. Od teraz nowy użytkownik nie będzie miał uczucia zagubienia po trafieniu na wpolityce.pl .

Połączenie wPolityce.pl oraz wSumie.pl to ciekawy zabieg, dzięki któremu portal ma szansę zyskać szersze grono użytkowników, niż tylko tych, których interesują najnowsze doniesienia ze sceny politycznej walki. Jednocześnie treści lifestyle’owe są wtrącone na tyle delikatnie, że nie zakłócają podstawowego wizerunku portalu.

Całość działań oceniam pozytywnie - widać, że właściciele chcą doszusować do najbardziej poczytnych portali i znając trendy na rynku, zdecydowali się na odważną ewolucję (a nie rewolucję), co powinno przynieść pożądany efekt.

Do zalet można zaliczyć estetykę szaty graficznej i zniwelowanie ilości tekstów w wybranych elementach, co poprawia ich przyswajalność.

Z kolei Piotr Kozłowski, architekt informacji w GoldenSubmarine chwali nas za:

estetykę szaty graficznej i zniwelowanie ilości tekstów w wybranych elementach, co poprawia ich przyswajalność.

Podobnego zdania jest Łukasz Nosek, art director w Peppermint.

Wyraźnie widać, że nowa wersja strony wPolityce.pl została stworzona pod kątem czytelniejszego podziału jej zawartości. I to zdecydowanie wyszło jej na plus -
mówi Nosek.

W podobnym tonie wypowiada się Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO

Nowa odsłona wPolityce.pl zyskuje. Ma przejrzysty układ i nowy, lepszy layout. (…) Mimo że rola grafika została ograniczona do zaprojektowania nagłówka oraz stopki, wdać wyraźny postęp. Jednolite typy czcionek, kolorystyka i wyróżnione nagłówki sprawiają, że stronę dobrze się czyta. Choć font trochę za bardzo przypomina czcionkę gazetową, która w dodatku występuje w zbyt wielu rozmiarach. Niemniej zmiana na plus -

zauważa Szmidt.

Nie brakuje jednak również krytycznych uwag. Część ekspertów zwraca uwagę, że działy takie jak „Smoleńsk” czy „Lifestyle” mogą się ze sobą gryźć, podobnie jak nazwy dwóch portali na jednej stronie.

Zapewniamy jednak, że ciągle się rozwijamy i bierzemy pod uwagę wszystkie Państwa uwagi.

gah/wirtualnemedia.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych