6,9 mln osób "polubiło" stronę... psa

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Okazuje się, że nie tylko celebryci mogą liczyć na ogromną popularność. W ostatnim czasie prym na Facebooku wiodą... czworonogi.

Najbardziej znanym przykładem jest piesek Boo, którego oficjalną stronę na Facebooku (sic!) polubiło... 6,9 mln osób. Boo jest charakterystycznie ostrzyżonym szpicem miniaturowym (rzadko spotykana kulka na głowie), który bardziej przypomina pluszową zabawkę, niż żywe zwierzątko.

"Mam na imię Boo. Jestem psem. Życie jest dobre" - taki napis wita wszystkich, którzy odwiedzają fan page wesołego pieska. Strona Boo zawiera kilkaset zdjęć szpica i kilkadziesiąt filmów z czworonogiem w roli głównej.

Boo zyskał sobie grono sympatyków również w Polsce. Na stronie piesekboo.pl można znaleźć informacje o szpicach miniaturowych, zdjęcia Boo, a także dane o psich fryzjerach, hodowlach i akcesoriach dla naszych czworonożnych ulubieńców.

Rasa ta jest rasą miniaturową - maksymalna wysokość osiągana to 22cm, natomiast waga nie przekracza 3kg. Jako pochodzenie rasy wskazywany jest kierunek południowo-zachodniej części wybrzeża Bałtyku (Pomerian oznacza psa z pomorza). Idealnie nadaje się do domu - przywiązuje się do jednego właściciela. Czasem ciężko jest nad nim zapanować

  • czytamy na stronie o szpicach miniaturowych/pomerianach.

Istnieje również polski fan page poświęcony psu-miniaturce "Piesek boo", który polubiło już prawie 2 tys. osób.

Nie trzeba być miłośnikiem szpiców, ale Boo nie sposób odmówić jednego - oryginalności. Rzadko zdarza się, aby pies był mylony z... maskotką.

Aleksander Majewski

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych