Lidl Polska reklamował promocję cukru hasłem „Słodki Jeżu”, czym wywołał wiele kontrowersji. Grafika została uznana przez część internautów za niestosowny żart z chrześcijaństwa. Lidl usunął szybko wpis i przeprosił wszystkich urażonych – informuje serwis Wirtualne Media.
Wielu internatów podkreślało, że nie chcą robić zakupów w sklepie, który do reklamy używa słów jednoznacznie kojarzących się z pieśnią religijną.
Niesmaczne żarty Lidla. Informację o promocji cukru sklep reklamuje hasłem „słodki jeżu”
Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest
—napisał jeden z użytkowników na fanpage’u Lidla.
Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek
—dodał.
Przedstawiciele Lidla usunęli wpis z niestosowną grafiką reklamową. W odpowiedziach na krytyczne komentarze przepraszali urażonych internautów.
Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić
—wyjaśnili administratorzy fanpage’a.
ann/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/346618-nie-chcielismy-nikogo-urazic-lidl-przeprasza-za-niestosowna-promocje-cukru-z-haslem-slodki-jezu
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.