Słowem trzeba umieć się bawić… Lidl walcząc z konkurencją sięga po skojarzenia i słowne gry, które mogą urazić i jak się okazało uraziły wielu klientów sieci.
Informację o 33 procentowej obniżce cen na cukier Lidl opatrzył hasłem „słodki jeżu”. Ostatnie dni czerwca to ostra walka Biedronki i Lidla na promocję cen cukru. Niemiecka sieć proponuje w środę 28 czerwca 1 kg o 33 proc. taniej niż zwykle. W walce z Biedronką Lidl najwyraźniej stwierdził, że wszystkie chwyty są dozwolone. Jednak hasło „słodki jeżu” wywołało oburzenie internautów, którzy nie chcą robić zakupów w sklepie, który do reklamy używa słów jednoznacznie kojarzących się z pieśnią religijną.
Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy
-czytamy na Facebooku Lidl Polska.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/346296-niesmaczne-zarty-lidla-informacje-o-promocji-cukru-sklep-reklamuje-haslem-slodki-jezu
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.