Wydaje się, że to oczywiste i nie wymaga specjalnych badań. Jednak według nachalnie promowanych pseudoteorii gender, dzieci należy wychowywać neutralnie płciowo i niestereotypowo. Dzieci jednak wiedza lepiej i wybierają zabawki typowe dla swojej płci.

Naukowcy zbadali sprawę i potwierdzają, że już w wieku 9 miesięcy dzieci są bardziej zainteresowane zabawkami stereotypowo łączonymi z ich płcią. I tak chłopcy wybierają koparki, samochody i piłkę, nie zwracając uwagi na misie czy lalki. Dziewczynki wręcz przeciwnie – preferują pluszaki lub zabawkowe wyposażenie kuchni - opisuje kopalniawiedzy.pl.

Badacze z City University London i University College London sugerują na łamach czasopisma „Infant and Child Development”, że rozwój dziewczynek i chłopców przebiega w tej sprawie odmiennie, a upodobania te - poza środowiskowymi - mają też podłoże biologiczne

—informuje o doniesieniach naukowców rmf24.pl.

Okazuje się też, że z wiekiem preferencje dzieci były coraz silniej zaznaczone – 27-36-miesięczne dziewczynki przez 50% czasu zajmowały się lalkami, a miś zaczynał leżeć w kącie, o innych zabawkach nie wspominając. Chłopcy przez 87% czasu bawili się zaś samochodem i koparką, ignorując lubianą wcześniej piłkę.

Badania prowadzono w brytyjskich żłobkach z udziałem ponad stu dziewczynek i chłopców, w trzech grupach wiekowych: 9-17 miesięcy (40 dzieci), 18-23 miesiące (29 dzieci) i 24-32 miesiące (32 dzieci).

ZOBACZ TEŻ:

Jak ideologia gender niszczy niewinność dzieci? Argumenty przeciwko edukacji seksualnej forsowanej przez genderystów. SZOKUJĄCE MATERIAŁY edukacyjne

Nachalne promowanie gender doprowadzone do absurdu. 13-latki miały wskazać płeć, wybierając jedną z 25 możliwości

ann/rmf24.pl/kopalniawiedzy.pl