HYDROCAR PREMIER zaprojektowany został jako samochód drogowy i został wyposażony m.in. we wspomaganie kierownicy, reflektory ksenonowe, światła w technologii LED, opony niskoprofilowe, zawieszenie gwintowane z możliwością regulacji oraz dwa miejsca dla kierowcy i pasażera.
Jeśli chodzi o silnik to zastosowano cztery silniki BLDC, z których każdy odpowiada za napęd jednego koła. Energia do poruszania się samochodu zmagazynowana jest w dwóch rodzajach akumulatorów oraz w specjalnie zaprojektowanym magazynie wodoru. Jako drugi magazyn energii, pozwalający na zwiększenie dystansu jazdy, zastosowany został system przetwarzania wodoru na energię elektryczną. Dzięki temu HYDROCAR ma aż 270 KM mocy i jego zasięg to 600-800 km.
Niestety, póki co musimy ostudzić emocje, gdyż w tej jakże słodkiej beczce miodu jest łyżka dziegciu – bardzo istotna. HYDROCAR PREMIER to na razie prototyp, któremu przydałby się solidny inwestor. Miejmy więc nadzieję, że jeszcze usłyszymy o dalszym rozwoju projektu.
p.gadaczek
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
HYDROCAR PREMIER zaprojektowany został jako samochód drogowy i został wyposażony m.in. we wspomaganie kierownicy, reflektory ksenonowe, światła w technologii LED, opony niskoprofilowe, zawieszenie gwintowane z możliwością regulacji oraz dwa miejsca dla kierowcy i pasażera.
Jeśli chodzi o silnik to zastosowano cztery silniki BLDC, z których każdy odpowiada za napęd jednego koła. Energia do poruszania się samochodu zmagazynowana jest w dwóch rodzajach akumulatorów oraz w specjalnie zaprojektowanym magazynie wodoru. Jako drugi magazyn energii, pozwalający na zwiększenie dystansu jazdy, zastosowany został system przetwarzania wodoru na energię elektryczną. Dzięki temu HYDROCAR ma aż 270 KM mocy i jego zasięg to 600-800 km.
Niestety, póki co musimy ostudzić emocje, gdyż w tej jakże słodkiej beczce miodu jest łyżka dziegciu – bardzo istotna. HYDROCAR PREMIER to na razie prototyp, któremu przydałby się solidny inwestor. Miejmy więc nadzieję, że jeszcze usłyszymy o dalszym rozwoju projektu.
p.gadaczek
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/299935-niesamowity-i-rewolucyjny-hydrocar-premier-pierwszy-polski-samochod-na-paliwo-wodorowe?strona=2