Wybór Nergala znanego m.in. ze swojego zamiłowania do szatana i z darcia Biblii oraz Marii Czubaszek chwalącej się dokonaniem aborcji na twarze bożonarodzeniowej kampanii zaszokował wielu klientów Empiku. Sieć sklepów przeprasza, ale jednocześnie nie zamierza wycofać się z reklamy.
Jesteśmy zaskoczeni eskalacją krytyki, zwłaszcza że naszym celem w żadnym razie nie było prowokowanie jakichkolwiek środowisk
— twierdzi w rozmowie z onet.pl Monika Marianowicz, rzeczniczka Empiku.
A warto podkreślić, że sprzeciw wobec kampanii jest ogromny. Już ponad 20 tys. osób wsparło akcję „Świątecznych zakupów nie robię w Empiku”.
Rzeczniczka tłumaczy, że wybór takich a nie innych osób był motywowany ich… osiągnięciami.
Osoby występujące w kampanii są pokazane jako twórcy, a nie ideologowie: Maria Czubaszek - autorka poczytnych książek, Adam Darski - lider jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich zespołów muzycznych, który jako drugi w historii polski wykonawca zagościł na liście Billboard 200, lub rzadko wspominani w dyskusji: Dawid Kwiatkowski - wokalista, idol tysięcy nastolatków oraz Cezary Pazura - odtwórca kultowych ról w kinie polskim. Zatem wbrew krytycznym głosom Empik w swojej kampanii prezentowej nie promuje żadnych postaw
— przekonuje.
Jak zaznacza serwis, Empik nie zamierza wycofać się z kampanii, a zdanie szerokiej rzeszy klientów potraktuje jako nauczkę na przyszłość.
Przykro nam, iż nasza kampania uraziła część osób. Przepraszamy ich i zapewniamy, że ich głosy będą brane pod uwagę przy planowaniu kolejnych kampanii reklamowych i działań marketingowych naszej sieci.
lap/Onet
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/lifestyle/223107-empik-przeprasza-ale-z-nergala-i-czubaszek-rezygnowac-nie-zamierza
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.