Po świeże bułki do... internetu? Coraz częściej zakupy spożywcze robimy online

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
FreeImages
FreeImages

Co czwarty polski internauta robi zakupy spożywcze online – wynika z najnowszych badań Gemiusa. Od zeszłego roku liczba ta powiększyła się niemal dwukrotnie.

Coraz więcej internautów korzysta z usług e-sklepów. Zakupy spożywcze online robi już 24 proc. użytkowników internetu, a co trzeci zamierza w przyszłości skorzystać z usługi.

Miesięcznie w sklepach internetowych na produkty spożywcze internaci wydają 70 zł. Więcej płacą mężczyźni (93 zł), niż kobiety (52 zł), choć to one częściej wybierają taką formę zakupów. Najczęściej w sieci kupują osoby z wyższym wykształceniem (29 proc.), którzy oceniają swoją sytuację materialną jako minimum średnią (49 proc.)

Co ciekawe, internauci najczęściej czerpią informacje o produktach od rodziny i znajomych (85 proc.). Korzystają również z pomocy wyszukiwarki Google (83 proc.) i z oferty zamieszczonej na stronie e-sklepów (78 proc.).

lap/Wirtualnemedia

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych