Flesz: Dzieci RYŚKA RIEDLA protestują, BUKOWSKI kontratakuje, KOŻUCHOWSKA milionerką, stachanowcy z GANGU ALBANII

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Muzycznie, serialowo, celebrycko... Zapraszamy na kulturalny flesz dnia!

Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla "Ku przestrodze" odbywa się już od 16 lat na Śląsku i do tej pory nie wzbudzał kontrowersji. Teraz jednak uległo to zmianie. Dzieci legendarnego frontmana Dżemu oskarżają organizatorów imprezy o wykorzystywanie wizerunku ich zmarłego ojca w celach komercyjnych. Oświadczenie w tej sprawie wydała na Facebooku córka wokalisty, Karolina Riedel.

Nasze stanowisko jest jednoznaczne, i potwierdza ono brak zgody z naszej strony na organizowanie w/w Festiwalu na wykorzystywanie z wykorzystywaniem wizerunku naszego Ojca Ryszarda Riedla. (...) Z całą pewnością istnieją ewidentne dowody na nadużywanie imienia i nazwiska naszego Ojca, co powoduje, że jest ono jedynie "komercyjnym dodatkiem" (...) jesteśmy ogromnie zaskoczeni, a wręcz zniesmaczeni tym, że Adam Antosiewicz upublicznił tę sprawę, podczas gdy do tej pory wszystkie sprawy omawialiśmy w prywatnych rozmowach, i w naszej ocenie ta zasada powinna obowiązywać na stałe -

czytamy w komunikacie.

Dzieci Riedla domagają się rekompensaty za wieloletnie wykorzystywanie wizerunku ich ojca w takim celu. Szkoda, że o Ryśku Riedlu musimy wspominać akurat w takim kontekście, bez wdawania się w zasadność roszczeń jego dzieci.


Marek Bukowski, aktor, który do niedawna figurował na łamach tabloidów wyłącznie jako Marek B. - podejrzany o posiadanie narkotyków, ostatecznie został oczyszczony z zarzutów. Teraz artysta odpowiada dziennikarskim hienom, które skazały go jeszcze przed wyjaśnieniem sprawy.

Działania podjęte wobec mojej rodziny przekroczyły wszelkie dopuszczalne normy oraz były bezprecedensowym przejawem chamstwa, degrengolady moralnej oraz zwykłego skurwysyństwa. Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną i nie poddali się presji ANONIMOWYCH enuncjacji prasowych czyli zwykłych donosów -

napisał na Facebooku aktor.

Ciekawe, czy ktoś wykrztusi z siebie słowo "przepraszam"...


Gdy jedne gwiazdy walczą o swoje dobre imię, inne mogą tylko liczyć pieniążki... Do tej drugiej grupy zalicza się Małgorzata Kożuchowska, której wartość reklamową magazyn "Forbes" wylicza na ponad 300 tys. zł za roczną kampanię. Jak podaje Pudelek.pl, aktorka została niedawno twarzą firmy ubezpieczeniowej Aviva zastępując Agnieszkę Chylińską.

Nawiązaliśmy współpracę z Małgorzatą Kożuchowską, ponieważ wartości, które wyznaje i uosabia, są też bliskie naszej marce. Aktorka również otwarcie utożsamia się z wartościami rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji, a te cechy są zgodne z wizerunkiem marki -

mówi "Super Expressowi" Ewa Wojtarowicz, przedstawiciel Avivy.

Jak widać, również wizerunek Matki Polki może być dobrym biznesem.


Na koniec, w ramach naszego codziennego kącika muzycznego, Gang Albanii. Król Albanii (a raczej Internetu), czyli Popek Monster we własnej osobie i spółka prezentują 5. (słownie: PIĄTY!) klip promujący płytę "Królowie życia", która ukaże się dopiero 24 kwietnia.

Czy "Jedziemy do kasyna" okaże się takim samym hitem sieci, jak poprzednie teledyski hiphopowego projektu? Przekonajcie się sami:

gah

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych