„I'm all 'bout that bass, 'bout that bass, no treble..." 5 Milionów sprzedanych singli na iTunes, 12 milionów streamów na Spotify, najczęściej grany utwór w europejskich radiach, #1 na Billboard TOP100, nominacja do nagrody MTV za w kategorii „Najlepsza Piosenka z Przesłaniem”...
Nie ma chyba osoby, która nie słyszała „All About That Bass” – oficjalnie najpopularniejszej piosenki świata w ostatnich miesiącach. Wykonująca ją 21-letnia Amerykanka Meghan Trainor nie spoczęła na laurach. Właśnie ogłosiła premierę debiutanckiej płyty – album o wdzięcznym tytule „Title (Tytuł)” ukaże się, także w Polsce, 13 stycznia 2015 roku.
Promować album oprócz „All About That Bass” będzie najnowszy singiel wokalistki „Lips Are Moving”, w klipie do którego pojawia się cała plejada wpływowych celebrytów i blogerów znanych z portalu YouTube, Instagrama i aplikację Vine. Wśród nich są projektantka wnętrz Bri Emery, amerykańscy aktorzy Marcus Johns, Cody Johns i Robby Ayala, francuscy tancerze Les Twins, hiszpańska stylistka Sara Escudero, amerykańska stylistka fryzur Kristin Ess, japońska stylistka paznokci Mei Kawajiri a także… najsłynniejszy szpic miniaturowy na świecie - Barkley the Pom!
Klip powstał w ramach kampanii #BendTheRulez zainspirowanej przez lidera technologii komputerowych – firmę HP. Warto dodać, że Meghan ma doświadczenie w pracy z gwiazdami social mediów – w słynnym klipie do „All About That Bass” towarzyszył jej znany z filmów udostępnianych przez Vine - Sione Maraschino.
rep / SMP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kultura/252698-meghan-trainor-idzie-za-ciosem
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.