NERGAL i CZUBASZEK twarzą BOŻONARODZENIOWEJ kampania sieci EMPIK!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Andreas/flickr.com/CC/Wikimedia Commons
Fot. Andreas/flickr.com/CC/Wikimedia Commons

To chyba jakaś aberracja! Lider Behemotha i celebrytka znana z proaborcyjnych poglądów mają być bohaterami świątecznej kampanii popularnej sieci.

Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Empik każdego inspiruje inaczej". Tylko co to ma wspólnego ze świętami Bożego Narodzenia? Jak informuje Onet.pl, za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają trzy firmy: Change Integrated, Play Production i Lowe Media.

Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku -

tłumaczy Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Empiku.

Chyba trudno wyobrazić sobie bardziej idiotyczny pomysł. Czyżby spece od marketingu wyobrażali sobie, że rodzina kupująca 80-letniej staruszce pod choinkę "Żywoty świętych", będzie miała nad sobą plakat z Nergalem w świątecznej czapeczce?

A może rodzice kupujący maskotkę dla swojego maleńkiego dziecka będą dokonywać świątecznego zakupu mając przed sobą wizerunek Marii Czubaszek, która "wsławiła" się wypowiedziami o swoich aborcjach?

Decyzja Empiku chyba nie wymaga komentarza. Gratulujemy sieci wyczucia dobrego smaku i empatii dla klientów, zwłaszcza tych o tradycyjnej wrażliwości! Brawo...

gah/Onet.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych