Darmowe EBOOKI już nie pomagają w promocji?

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Do tej pory mogłoby się wydawać, że darmowe ebooki to najlepsza forma reklamy dla młodych pisarzy. Okazuje się jednak, że metoda ta jest coraz mniej skuteczna.

Jak wynika z danych opublikowanych przez portal Smashwords, wydawania ebooków za free już niebawem może być opłakane w skutkach dla początkujących literatów. Dlaczego? **W szybkim tempie wzrasta liczba autorów publikujących we własnym zakresie, którzy korzystają z tego sposobu na dotarcie do czytelników, przez co bezpłatne ebooki przestają już być tak atrakcyjne.

Darmowe ebooki pobierano w minionym roku 39 razy częściej niż płatne. Oznacza to, że atrakcyjność tytułów dostępnych bezpłatnie drastycznie spadła, ponieważ w 2013 roku stosunek ten wynosił 91:1, zaś w 2012 roku 100:1 -

czytamy na portalu ksiazki.onet.pl.

Raport Smashwords obejmuje łącznie aż 250 tysięcy tytułów, dostępnych w ofercie tego self-publishingowego portalu od kwietnia 2013 do marca 2014 roku.

gah/Onet

Autor

Nowy portal informacyjny telewizji wPolsce24.tv Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych