Świeża krew polskiej sceny alternatywnej podczas MTM 2014

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. materialy prasowe
fot. materialy prasowe

Przedstawiamy wyniki I etapu Mazurskiego Turnieju Muzycznego 2014. Zakwalifikowano siedem zespołów, które jednocześnie ukazują kondycję polskiej sceny muzyki alternatywnej.

Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Stowarzyszenie Muzyczne "SCENA MAZUR", po przesłuchaniu zgłoszonych wykonawców, wytypowała w trzecim głosowaniu 7 zespołów do II Etapu MAZURSKIEGO TURNIEJU MUZCZNEGO 2014. Laureaci wystąpią przed Komisja Konkursową, podczas Pisz Music Festival. Koncert finałowy turnieju odbędzie się w Piszu w dniu 26.07.2014.

1. DON'T YOU BEAR (Katowice) 2013

2. IZES (Sopot) 2011

3. KRZIKOPA (Knurów) 2011

4. LOGOPHONIC (Gdynia) 2011

5. MAGNIFICENT MUTTLEY (Warszawa) 2010

6. TAPE REELS (Tarnowskie Góry) 2010

7. DNA Has Changed in Mechanical Network (Szczytno) 2009

W ostatnich latach w komisji konkursowej zasiadali: Marek Piekarczyk (TSA), Tomasz Budzyński (Armia), Wojciech Hoffmann (Turbo), Paweł Grzegorczyk (Hunter), Andrzej Nowak (TSA), Grzegorz Kaźmierczak (Variete), Tymon Tymański (Kury, Miłość), Robert Brylewski (Brygada Kryzys, Izrael).

W tym roku do składu jury dołączają: Paweł Kukiz, Leszek Biolik i Piotr Pawłowski.

IV Mazurski Turniej Muzyczny odbędzie się w ramach Pisz Music Festival w dniu 26 lipca 2014. Jedna z ważniejszych imprez muzycznych w regionie Mazur organizowana jest przez miasto Pisz i Stowarzyszenie Muzyczne „Scena Mazur”. Zwycięzca Konkursu otrzyma statuetkę "Skrzydlate Wiosło" oraz nagrodę w wysokości 7.000 zł.

rep

Portal wNas.pl jest patronem medialnym Turnieju.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych