ROBIN WILLIAMS wraca do telewizji. Będzie Przereklamowany

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
materiały prasowe
materiały prasowe

Robin Williams – zdobywca m.in. Oskara i czterech Złotych Globów powraca na mały ekran po 30 latach. Czy wcielając się w Simona Robertsa w serialu "Przereklamowani" przypomni, że nie tylko w kinie pozostaje wciąż czołowym komikiem?

Ostatni raz Williamsa widzieliśmy w serialu „Mork i Mindy”. Było to na przełomie lat 70-tych i 80-tych. Niedługo później aktor stał się na tyle popularny, że porzucił telewizję dla filmów kinowych. Dziś Williams ma w dorobku nie tylko role komediowe, ale również kilka doskonałych kreacji dramatycznych. Czterokrotnie był nominowany do Oscara („Good Morning Vietnam”, „Stowarzyszenie Umarłych Poetów” , „Fisher Kng”, „Good Will Hunting”) wygrywając go za rolę w ostatnim filmie. Williams świetne role stworzył też w „Przebudzeniu” czy w „Bezsenności”, gdzie wcielił się w psychopatycznego mordercę.

Co się stało, że aktor po tylu latach postanowił powrócić do telewizji?

Oczywiście chodziło o pieniądze. Są rachunki do płacenia, a po dwóch rozwodach, które wypruły moje serce razem z portfelem, musiałem znaleźć stałe zajęcie, a komedia zawsze pomagała mi przejść przez trudne chwile w życiu.

mówił półżartobliwie aktor. Pisaliśmy bowiem niedawno, że ma on poważne problemy finansowe. Wszystko przez dwa rozwody, które kosztowały go dosłownie majątek. Aktor sprzedał swoje ranczo w Napa, które jest warty 35 milionów dolarów. stałe źródło dochodu, jakim jest praca w telewizji może ustabilizować finanse aktora. O czym jest nowy serial Williamsa?

Jak reklamuje go Comedy Central serial śledzi losy pracowników mieszczącej się w Chicago agencji reklamowej Roberts & Roberts. Prowadzą ją: odnoszący sukcesy i nieprzewidywalny Simon Roberts (Robin Williams), oraz jego rozsądna i zdeterminowana córka Sidney (Sarah Michelle Gellar). Pomimo sprzecznych charakterów potrafią w zadziwiający sposób zdobywać i utrzymywać klientów w agencji, często ku zaskoczeniu współpracowników, którzy pomysły Simona uważają za szalone.

Roberts jest w stanie sprzedać wszystko. Frappucino dla Starbucksa i chmury dla Pana Boga.

opisywał swoją postać Robin Williams w jednym z wywiadów.

W pierwszym odcinku pojawi się także piosenkarka Kelly Clarkson. To nie jedyna gwiazda, która gościnnie wystąpi w serialu. Widzowie mogą spodziewać się epizodów w wykonaniu największych gwiazd showbiznesu.Produkcja dopiero miała premierę w USA, a już zgarnęła statuetkę i dwie nominacje do People’s Choice Awards. Pomysłodawcą i producentem Przereklamowanych jest David E. Kelley. Jeżeli nazwisko nie mówi samo za siebie, wyprodukował on m.in. jeden z najpopularniejszych w Polsce seriali - Ally McBeal. Premiera już 27 kwietnia o godz. 22.00 na antenie Comedy Central Polska.

Jak poradzi sobie Robin Williams z grupą "cwaniaków" z agencji reklamowej? Z pewnością będą oni grzeczniejsi niż ekipa z niegrzecznych "Kłamstw na sprzedaż". W końcu Comedy Central stara się być wciąż grzeczną ( choć seriale z Charlie Sheenem zbliżają kanał do płatnych telewizji) telewizją, która czerpie z tradycji rodzinnych amerykańskich sitcomów. Jednak wrodzona przekorność i niepoprawność Williamsa chyba nie uspokoi zwolenników "Jim wie lepiej" czy "On, ona i dzieciaki". Skoro gwiazdor przyzwyczaił nas do takich występów, to można oczekiwać dalekiego od poprawności show..., który chyba nie okaże się przereklamowany.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych