Chcielibyście być na miejscu Nowojorczyków? Kampania promocyjna 20th Century Fox filmu „Diabelskie nasienie” przekroczyła kolejną barierę. Na ulice został wypuszczony wózek dziecięcy z dzieckiem-robotem, które straszyło zwykłych ludzi na ulicach metropolii.
Czy chcielibyście wpaść do koktajlu z „Dziecka Rosemary”, „Egzorcysty” u „The Walking Dead”? Nowojorscy przechodnie znaleźli się w takim miejscu. Kontrowersyjna promocja przyniosła jednak efekt. Nagrany ukrytą kamerą film stał się hitem internetu i wypromował wchodzący w Polsce w walentynki horror.
„Diabelskie nasienie” opowiada o młodym amerykańskim małżeństwie, które wyjeżdża na Dominikanę. Po powrocie okazuje się, że kobieta jest w ciąży. Jednak jej mąż podejrzewa, że ciąża jest „nie z tego świata”. Film został wyreżyserowany przez Matta Bettinelliego-Olpina and Tyler Gillett. Główne role w filmie grają Alison Miller i znany z „Likwidatora” Zach Gilford. Jedną z ról w filmie gra również Robert Belushi, syn Jima Belushi, który próbuje iść w ślady słynnego ojca i wujka Johna ( „Blues Brothers”), który w latach 80-tych przedawkował narkotyki. Czy uda mu się dzięki temu filmowi zwrócić na siebie uwagę? Eli Roth ( twórca „Hostelu”) napisał na Twitterze, że „Diabelskie nasienie” jest przerażającym filmem.
_Czy podoba wam się taki sposób promocji filmu? Czy nie jest to kolejne przekroczenie norm? Czy może jest to dobry, jak każdy inny sposób na promocję filmu?_
Q
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kultura/250136-diabelskie-dziecko-straszy-na-ulicach-nowego-jorku-poszli-za-daleko
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.