Jak wynika z badań Megapanel PBI/Gemius w styczniu 2013 roku blisko 90 procent polskich użytkowników Internetu korzystało z serwisów społecznościowych. Internauci najczęściej wybierali Facebooka, NK (dawniej Nasza Klasa), Chomikuj.pl oraz Google +. Łącznie w styczniu serwisy społecznościowe odwiedziło ponad 17 milionów Polaków.
Powyższe dane pokazują, że warto docenić siłę mediów społecznościowych. Dobrze prowadzony fanpage często bywa bardziej skuteczny, niż kosztowne kampanie reklamowe w mediach tradycyjnych.
Agencja reklamowa Apella S.A. z Gdyni specjalizuje się w promocji marki oraz prowadzeniu skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych. Kreacja wizerunku firmy poprzedzana jest szczegółowym wywiadem oczekiwań klienta. W ramach prowadzenia fanpage’a specjaliści z Apelli redagują teksty i komunikaty, systematycznie dodają wpisy i aktualności na stronach reklamowych. Każdy wpis ilustrowany jest odpowiednią grafiką. Opiekunowie stron na bieżąco komunikują się z czytelnikami, odpisują na ich wiadomości i reagują w sytuacjach kryzysowych. Komunikacja z użytkownikami profili wzbogacana jest o aplikacje konkursowe - w ten sposób skutecznie pozyskiwani są nowi fani strony. Prowadzone przez Apellę fanpage działają między innymi na Facebooku, Twitterze, Naszej Klasie, Google+, Goldenline, Linkedin oraz Blipie i regularnie uzyskują wysokie pozycje w rankingach najpopularniejszych profili w swoich kategoriach tematycznych.
Apella odpowiedzialna jest między innymi za prowadzenie społecznościowych profili tygodnika „wSieci”, „Tygodnika Podlaskiego”, „Kas Stefczyka”, miesięczników: „Gazeta Bankowa” oraz „wSieci Historii”.
Czytaj więcej: http://www.apella.com.pl/oferta/agencja-interaktywna/media-spolecznosciowe.html
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kultura/249799-pozwol-sie-polubic-czyli-o-skutecznej-promocji-w-mediach-spolecznosciowych
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.