DAWID PODSIADŁO pierwszy interaktywny teledysk w Polsce

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. Łukasz Ziętek / Sony Music
fot. Łukasz Ziętek / Sony Music

Za nami premiera wyczekiwanej interaktywnej wersji teledysku Dawida Podsiadło, do debiutanckiego singla „Trójkąty i Kwadraty”, w której widz może stać się operatorem. To pierwszy taki teledysk w Polsce.

tytuł
tytuł

Klip jest połączeniem panoram 360 z nagraniem wideo, zatem znane nam obrazy z teledysku Dawida możemy sobie obejrzeć z zupełnie innych ujęć. Można się w nim poruszać jak w wirtualnej panoramie, rozglądać się w każdą stronę jak w popularnym StreetView firmy Google.

Efekt osiągnięty został dzięki specjalistycznej kamerze sferycznej, która pozwala na tworzenie filmów video z możliwością samodzielnego sterowania kierunkiem patrzenia. Kamera sferyczna jest tak naprawdę zestawem kilku obiektywów, rejestrujących obraz jednocześnie. Obiektywy te są połączone ze sobą tak, aby możliwe było nagrywanie obrazu w pełnym zakresie sfery jednocześnie (a więc 360 stopni dookoła).

tytuł
tytuł

fot. Łukasz Ziętek / Sony Music

Wystarczy wejść tutaj i odkrywać poukrywane smaczki raz za razem .

Oj moi mili, cieszę się bardzo, sam spędziłem już dłuższą chwilę na bawieniu się tym wynalazkiem. Piszcie co udało się Wam odnaleźć, żyjmy tym i dzielmy się. yeah!

  • pisze na fb Dwid Podsiadło.

Oglądając tradycyjnie teledysk, widz pewnie zastanawiał się, co to za „kulę” wiezie na wózku Dawid… Efektem końcowym jest interaktywny film w którym oglądający ma możliwość nawigowania i wyboru kierunku w którym zamierza patrzeć, podczas odtwarzania. Każdy oglądający może teraz zdecydować o charakterze ujęć pierwszego teledysku Dawida Podsiadło, z jego platynowej płyty „Comfort and Happiness”.

GK / Sony Music Polska

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych