"Świat luksusu promuje przemoc, pornografię i handel seksem" – piszą kobiety po prezentacji nowego filmu reklamującego markę Louis Vuitton, który pokazuje siedem modelek, w tym Polkę Magdalenę jako paryskie prostytutki.
Pisaliśmy kilka dni temu o reklamie Diora, która promuje seks grupowy. W roli głównej wystąpił gwiazdor młodego pokolenia Robert Pattinson. Filmik ma zostać wyemitowany w maju. Tymczasem w sieci pojawiła się inna reklama, która jest nie mniej szokująca.
Modelki wystylizowane na prostytutki spacerują nocą po Rue du Pont Neuf w stolicy Francji. W butach na obcasach, w skąpych strojach lub bieliźnie, a nawet bez, i z potarganymi perukami zatrzymują się przy przejeżdżających samochodach. Niektóre wsiadają. W innej scenie, dziewczyna jest naga na tylnym siedzeniu.
informuje TVN24.pl. W szokującym filmie pojawiają się modelki: Polka Magdalena Frąckowiak, Cara Delevingne, Isabeli Fontana, Saskia de Brauw, Lily McMenamy, Edie Campbell i córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger. Spot został wymyślony przez stylistkę Luis Vuitton i redaktor naczelną magazynu mody "Love" Katie Grand. Spot wywołał kontrowersje nawet w libertyńskiej Francji. Zaprotestowało wiele ważnych Francuzek. Spot oburzył nie tylko feministki, ale również polityków. Kobiety napisały w nim, że "luksusowa marka gloryfikuje drugą najbardziej dochodową działalność przestępczą na świecie, po handlu narkotykami", tymczasem w rzeczywistości "sytuacja większości prostytutek jest nie do pozazdroszczenia".
Prostytucja to nie fantazja, to nie jest czarujący i elegancki fach. Te kobiety są ofiarami handlu żywym towarem. Należy pamiętać, że 62-81 procent prostytutek poinformowało, że były wykorzystywane seksualnie w trakcie wykonywania działalności, a 73-95 procent z nich doświadczyło przemocy fizycznej. Vuitton idealizuje coś, co jest złe i przekracza wszystkie granice etyki. Czy kobiety są skazane na to, by być tylko piękne i traktowane jako obiekty seksualne?
można przeczytać w ich liście cytowanym przez TVN24.pl. List został opublikowany w lewackim "Liberation". Dom mody Louis Vuitton nie skomentował oskarżeń. Wydał jedynie krótkie oświadczenie: "Ten film to produkcja magazynu »Love«".
Co można napisać o reklamowych pomysłach wielkich korporacji? Chyba niewiele. Tak musi się kończyć dekadencki świat bez wartości. Skoro można promować markę dzięki prostytucji, będącej zawsze gwałtem na kobiecie, to nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać w reklamie wprost akt gwałtu zbiorowego. Dlaczego nie? W końcu relatywizm moralny zrównuje ze sobą najróżniejsze style życia. Nieprawdaż?
Warto przeczytać makabryczne świadectwo prostytutki niedawno opublikowane w Polsce. Nasza recenzja TUTAJ
Ł.A
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kultura/247624-kolejna-skandaliczna-reklama-polska-modelka-i-corka-micka-jaggera-prostytutkami