„Żołnierze Wyklęci. Bohaterowie etycznie równi Armii Czerwonej i Wermachtowi” – taki billboard zawisł w Poznaniu na nośnikach firmy AMS, której właścicielem jest Agora S.A., wydawca „Gazety Wyborczej”.
Zdjęcie przedstawiające zmasakrowane ciała opatrzone jest dodatkowo napisem „Patriotyzm. Gumka do mazania”. Jak twierdzi niezalezna.pl, billboard jest najprawdopodobniej akcją blogerów zolnierzeprzekleci.wordpress.com, która szkaluje pamięć Żołnierzy Niezłomnych.
O sprawie zaalarmowali internauci na profilu facebookowym „Wilczym szlakiem”.
Nie trzeba było długo czekać na reakcję. Napis „etycznie równi” został zamazany i wymieniony na słowo „ofiary”.
”Gazeta Wyborcza” konsekwentnie walczy z Żołnierzami Wyklętymi, czego dowodem są kolejne artykuły szkalujące polskich bohaterów.
mall / niezalezna.pl
Niezwykła książka o polskich bohaterach, którzy całe życie walczyli o wolność! „Oddziały Wyklętych”
Książka zawiera historię działań 22 oddziałów antykomunistycznej partyzantki, kilkadziesiąt mało znanych, oryginalnych fotografii, a także mapę działań operacyjnych i tras przemarszów oddziałów wyklętych.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/historia/259695-zolnierze-wykleci-jak-armia-czerwona-i-wermacht-skandaliczny-billboard-w-poznaniu-szkalowanie-bohaterow-pod-kuratela-agory