TVN przegrywa z konkurencją. Dwie nowe produkcje stacji mają niską oglądalność.
W miniony weekend zadebiutował talent-show dla projektantów "Project Runway”. Program z Anją Rubik i Joanną Przetakiewicz oglądało tylko 1,6 mln widzów. Jeszcze mniejszą oglądalność miał nowy serial z Piotrem Adamczykiem. "Sama słodycz" zastąpił "Przepis na życie". Nowość w ramówce TVN obserwowało tylko 1,5 mln osób - wynika z badań opublikowanych na portalu wirtualnemedia.pl.
Niekwestionowanym hitem weekendu było "Ranczo". Pierwszy odcinek najnowszej serii obejrzało w niedzielę o 20.20 w TVP1 średnio 6,38 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Dobrą oglądalnością mogą poszczycić się także: "Komisarz Alex" (2,95 mln), "Must be the music" (2,55 mln) i "X-Factor (2,48 mln).
Najgorszą widownię z wokalnych show miał "The Voice of Poland" - 2,37 mln osób.
Maciej Gąsiorowski/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/99643-sromotna-kleska-tvn-u