Pamiętacie zabawne, pełne absurdalnego humoru, reklamy Plusa? Ich sprawcy, czyli kabaret Mumio wciąż będą śmieszyć klientów sieci komórkowych. Tym razem pod szyldem Play.
Dziś rusza kampania promocyjna marki z udziałem słynnego tra. Co to oznacza? **Na jednym planie znalazły się dotychczasowe "twarze" reklamowe Plusa - złotowłosa Barbara Kurdej-Szatan i jej kolega w charakterystycznych okularach, a także artyści Mumio! Co wyniknie z tej współpracy? Przekonamy się już niebawem.
Mumio zakończyło współpracę z Plusem pod koniec 2012 roku, gdy firma Polkomtel zmieniła agencję reklamową z PZL na Change Communications.
Czy reklamy pod szyldem Play będą równie śmieszne? Obserwując popularność dotychczasowych spotów sieci, można spodziewać się sukcesu. Skoro reklama potrafiła zrobić z Kurdej-Szatan gwiazdę, może i Mumio dzięki nowemu pracodawcy potwierdzą swój status na scenie kabaretowej?
AM/Press
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/92075-mumio-przechodzi-z-plusa-do-play