Rozpoczęła się kampania reklamowa bielizny, która ma stanowić ochronę przed gwałcicielami. Nowa linia nosi nazwę AR Wear lub Anti Rape Wear.
Bielizna jest wzmocniona specjalnymi włóknami, które uniemożliwiają napastnikowi ściągnięcie, a nawet przecięcie jej. W niektórych modelach poza wzmocnioną tkaniną znajdą się również specjalne zamki i haczyki.
Zaprojektowałyśmy to, aby kobiety i nastolatki miały dodatkową możliwość obrony przed napaścią seksualną, aby miały większą kontrolę
-wyjaśniają projektantki na swojej stronie.
Oprócz bielizny linia Anti Rape Wear oferuje również spodenki do joggingu i spódniczki.
Czyżby wobec upadku wszelkich norm moralnych konieczny był powrót do sposobów rodem ze średniowiecza?
BR/se.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/81638-wraca-moda-na-pas-cnoty?wersja=mobilna
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.