Choć analitycy od dawna byli przekonani, że Facebook nie cieszy się już taką popularnością jak kiedyś, to sam Zuckerberg temu zaprzeczał. Dopiero w ubiegłą środę David Ebersman, odpowiedzialny za kwestie finansowe portalu, oficjalnie to przyznał.
Zauważyliśmy spadek zainteresowania nastolatków, korzystających z naszego serwisu, przede wszystkim wśród tych najmłodszych -
powiedział Ebersman.
Okazuje się, że Facebook nie jest już tak atrakcyjny dla nastolatków, choć wciąż cieszy się wielką popularnością, głównie wśród starszych użytkowników, np. rodziców, którzy dopiero teraz odkrywają całą tajemnicę „fejsbukowania”. Młodsi internauci zaczynają odczuwać znużenie, a portal na razie wstrzymuje się od wprowadzania ciekawych innowacji. Jedyną nowością jest zwiększanie się liczby reklam mobilnych, które raczej nie zachęcają do korzystania z Facebooka.
Oczywiście Zuckerberg na razie nie ma się czym martwić, ponieważ akcje Facebooka wciąż rosną (w zeszłą środę aż o 15 procent), a dochody z reklam wynagradzają malejące zainteresowanie wśród młodych fejsbukowiczów.
AC/dnaindia.com
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/80476-facebook-przezytkiem
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.