TVP: izoetyczny Lis

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Wpis na blogu Tomasza Lisa w serwisie Natemat.pl, w którym reklamował markę napojów izotonicznych Powerade, nosił „znamiona kryptoreklamy” – uznała działająca w Telewizji Polskiej komisja etyki.

Dziennikarze związani z Telewizją Polską mają obowiązek szczególnej staranności w przestrzeganiu zasad etyki dziennikarskiej, gdyż każdy przypadek ich naruszenia obniża poziom zawodowych standardów

– przypomniano publicyście i medialnemu celebrycie.

Pouczał Lis razy kilka, pouczyli i Lisa. Ciekawe tylko czy werdykt komisji etycznej odbije się na telewizyjnym kontrakcie "Tomasza Lisa na żywo".

Może szefowie TVP czekają z decyzją do momentu, gdy gospodarz programu uraczy swych gości izotonicznym trunkiem. Koniecznie na wizji i z firmowej butelki.

JUB/press.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych