Młynarska zniknie z anteny!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Program Agaty Młynarskiej okazał się prawdziwą klapą, W połowie listopada TVP1 przestanie go nadawać - podaje magazyn "Twoje Imperium".

"Świat się kręci", które emitowane jest m.in. zamiast wieczorynki, ma coraz gorszą oglądalność. Obecnie program Młynarskiej ogląda około 800 tysięcy widzów, czyli o milion osób mniej niż dobranockę!

Prezenterka nie musi jednak obawiać się o utratę pracy w "Jedynce". Agata Młynarska jest bowiem doradcą zarządu TVP do spraw nowych formatów. Jej kontrakt opiewa na dwa lata.

Przypomnijmy, że w jednym z odcinków "Świat się kręci" mogliśmy śledzić m.in. dyskusję o szkodliwości homofobii. Zobacz tutaj

Widzowie na programie Agaty Młynarskiej nie pozostawiali suchej nitki. Dowód tego dali m.in. na oficjalnym profilu "Świat się kręci" na Facebooku:

Pani Młynarska powinna dać sobie już spokój z telewizjami. Program beznadziejny, lansowane głupawej Nelly to chyba żart, lepiej odpuścić sobie takie programy, bo TVP nigdy nie wyżebrze pieniędzy za abonament

To dla tego programu zlikwidowano "Kawa czy Herbata" i Wieczorynkę? Każdy kto ma trochę rozumu od razu przełączy na inny kanał. Przydałby się przycisk "Nie lubię tego".

Młynarska została skrytykowana także przez kolegów z branży. Zobacz co o programie Agaty Młynarskiej sądzą Karolina Korwin-Piotrowska i Kuba Wojewódzki

A miało być tak pięknie. Gdy Młynarska przechodziła z Polsatu do TVP mówiła.

Otrzymałam ofertę poprowadzenia dużego programu informacyjno-rozrywkowego, emitowanego codziennie w prime time w TVP 1, połączoną z doradztwem programowym. To jak dla aktora propozycja zagrania Hamleta.

Najwyraźniej okazało się, że jednak nie każdy może być Hamletem.

Maciej Gąsiorowski

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych