Skandaliczna reklama z Kaczyńskim!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Neewsweek.pl
Fot. Neewsweek.pl

Sami już nie wiemy czy to niegodziwość, bezczelność czy głupota. Na pewno jest to wielki skandal, za który ktoś powinien odpowiedzieć. Zdjęcie tragicznie zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego zostało wykorzystane w reklamie jednego z portali randkowych, który zachęca do zdrady. Obok głowy państwa umieszczono... kota.

Na plakatach, które zawieszono w Warszawie widnieje hasło: "W Twoim związku brakuje pazura? SPRÓBUJ ROMANSU!". Na plakacie widać Lecha Kaczyńskiego, a poniżej kotka Fiona mówi: "Czemu wybrałam polityka? Zzzzz...".

Na tak skandaliczny rodzaj promocji zdecydował się norweski portal Victoria Milan, który otwiera swoją polską stronę.

Jesteśmy alternatywą dla rozwodów –

cytuje "Newsweek" słowa Sigurda Vedala, założyciela portalu.

Panu Vedalowi warto postawić kilka pytań:

  1. Jak to się stało, że największy portal randkowy dla ludzi w związkach zachęca do skoku w bok, wykorzystując wizerunek Lecha Kaczyńskiego?

  2. Czy wykorzystanie zdjęcia Lecha Kaczyńskiego, to tylko pomyłka czy celowa prowokacja?

  3. Kto wyraził zgodę na taką formę promocji?

  4. I wreszcie: Jak daleko można się posunąć z chęci zysku?

Przypomnijmy, że to nie pierwszy raz kiedy postać Lecha Kaczyńskiego kojarzona jest z reklamą. Niedługo po jego tragicznej śmierci, popularna marka piwa na swoich billboardach umieściła hasło "Spragniony wrażeń. Zimny Lech". Jedna z takich reklam widniała m.in. vis a vis wejścia na Wawel, miejsca pochówku prezydenta i jego małżonki Marii Kaczyńskiej. Wywołało to falę oburzenia. Reklama po kilku dniach została zdjęta i zastąpiona banerem napoju energetycznego z hasłem "Ożyj i zwyciężaj".

Maciej Gąsiorowski

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych